مگر ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت است!؟


مگر ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت است!؟

آقای فلاح زاده شما به چه حقی بودجه ورزش خاتم و بهاباد و مهریز و ابرکوه محروم را می خواهید به پای تیم فوتبال تربیت یزد بریزید!؟

آقای استاندار فریب شانتاژ رسانه ها و تعریف و تملق بعضی قلم بدست ها را نخورید!

از تیم فوتبال شهید قندی تا تربیت یزد!


در حالیکه تیم فوتبال «فولاد یزد» بدون هیاهو و جنجال و با «حساب» و «کتاب» و هزینه ای بمراتب کمتر از تیم فوتبال «تربیت یزد»، در لیگ دسته اول کشور شرکت کرده و چند پله از تیم تربیت یزد پیشی گرفته و توقع کمک چندانی نیز از مسئولان استان نداشته، دوباره عده ای «ماهیگیر ناشی» قصد دارند تا بنابدلایلی مشخص آب را گل آلود کرده و استاندار را با القاب «سردار» و «دلاور» و «قهرمان» و دیگر پاچه خواری ها بازی داده و مجبور نمایند که به تیم فوتبال در آستانه سقوط «تربیت یزد» که بازیکنان غیریزدی آن بسیار بیشتر از بازیکنان یزدی آن می باشد کمک مادی کرده و از کیسه بیت المال «عیدی» دهد، و اما مگر استاندار می تواند ورزش استان را فدای تیم دسته اولی تربیت یزد نماید و مگر ورزش استان در تیم فوتبال تربیت یزد خلاصه شده است!؟ آیا هواداران تیم فوتبال تربیت یزد در همه استان به هزار نفر می رسند!؟

میلیاردها تومان بودجه استان و بیت المال و شرکت های خصوصی تابحال به پای تیم تربیت یزد و در چاه ویل آن ریخته شده است، تا عده ای قلیل در قبال تربیت یزد به «نوایی» برسند، و اما آیا تابحال هیچ حسابرسی و تحقیق و بررسی منطقی در رابطه با تاثیرات فرهنگی تیم فوتبال دسته یکمی «تربیت یزد» انجام شده است!؟

آیا اگر فرهنگ و تفکر یزدی بر تیم فوتبال تربیت یزد حاکم بود، هزینه های این تیم اینگونه سر به آسمان می زد!؟

ضف بزرگ تیم تربیت یزد در مدیریت ضعیف آن است و اما چرا چندین مربی عوض می شوند و مدیر عامل تغییر نمی کند نیز خود سوالیست! چرا باید معاون تربیت بدنی مدیر عامل تربیت یزد باشد، و چرا باید بودجه بخش خصوصی توسط بخش دولتی راهبری شود!؟

آقای استاندار! در یک اقدام انقلابی، تیم فوتبال تربیت یزد را به «صنعت یزد» واگذار کنید و بیش ازین مدیران دولتی و اداره کل ورزش و جوانان استان را درگیر تیم فوتبال پرهزینه و بی نتیجه تربیت یزد ننمائید! یعنی فولاد آلیاژی و سنگ آهن بافق و فرش ستاره کویر و حتی پیشگامان کویر یزد، نمی توانند تیم فوتبال یزد را جمع و جور کرده و تحت مدیریت و مالکیت گرفته و با فرهنگ و تفکر یزدی آن را ازین ورطه نجات دهند!؟

آقای استاندار! مواظب باشید شما را با «کلمات» و «هیاهو» فریب ندهند و گول نزنند و باور کنید که ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت یزد نیست، که اصلا تیم فوتبال تربیت یزد متعلق به یزد و یزدی ها نیست!

تبصره اول: تیم فوتبال تربیت یزد چند بازیکن دارد و چند بازیکن آن یزدی می باشند!؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا